דף הבית / בעלי מקצוע / אחות לילה – כשהלילה רחוק מהבית

אחות לילה – כשהלילה רחוק מהבית

במקרים מסוימים אין בררה אחרת מלבד פנייה לשירותים מקצועיים ואלו כוללים פנייה למיון בבית החולים. מיון הוא חוויה לא נעימה לאיש ועדיין – קיימים מקרים בהם האפשרות היא מחויבת המציאות. בין אם פניתם למיון ובין שאתם מאושפזים באשפוז ממושך, אחות לילה ב-wonder היא הבחירה הטובה ביותר שיכולה להפוך את האשפוז להרבה יותר נעים עבור המטופל.

הרפואה בעידן הפוסט מודרני

ככל שהעתים מתחלפים והרפואה הופכת יותר ויותר משוכללת, נראה כי דווקא האנשים הם אלו שמקבלים שירותים פחות אישיים. גם השירותים שבעבר ניתנו על ידי רופאים מקצועיים עוברים מגמה של מיכון וכיום ניתנים באמצעות אפליקציות שונות בסלולר או באמצעות שירותים טכנולוגיים אחרים. כיצד ניתן לשמור על יחסים אנושיים גם בזמן אשפוז בבית חולים?

אחות לילה בבית חולים – הקשר האישי שלכם

אחות לילה ב-wonder היא הזדמנות להפוך את האשפוז להרבה יותר נעים, קליל ובטוח מבחינה רגשית, טיפולית ורפואית. אחות לילה זמינה למטופל בכל שעה ויכולה לספק לא רק מידע אודות הטיפולים אלא גם לתת מענה לכל צורך רגשי שעולה במהלך האשפוז, כמו גם שאלה או בעיה רפואית באשר היא.

אילו שירותים מעניקה אחות לילה?

אחות לילה ב-wonder זמינה לכם במגוון שירותים שונים ומגוונים המאפשרים אשפוז הרבה יותר נעים. בין השירותים שמעניקה אחות לילה נמצאים הבאים:

  • שירותי מתן מידע רפואי בזמן אמת
  • מתן טיפול רפואי מותאם אישית
  • סיוע וליווי בפעולות היומיומיות
  • בדיקה מתמדת ופיקוח על המטופל בעת הצורך
  • זמינות מידית במקרי חירום
  • מתן תמיכה רגשית בכל עת של מצוקה
  • הדרכה ומתן אינפורמציה מותאמת

כל אלו הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהטיפול כאשר הם ניתנים על ידי אחות לילה מנוסה. המצב בו מצוי המאושפז מעמיד אותו באי נוחות ובמצבים רפואיים לא פשוטים. התמיכה הניתנת על ידי אחות לילה כאשר קרובי המשפחה אינם יכולים להיות לצד המטופל הינה תמיכה שיש בכוחה להציל חיים.

היתרונות של אחות לילה הם רבים ומגוונים, ביניהם הביטחון הרגשי לא רק של המטופל עצמו אלא לא פחות מכך, גם של המשפחה שלו.

אולי תאהבו גם

ניתוח שאיבת שומן לנשים – מה את צריכה לדעת?

השמנת יתר היא בעיה נפוצה בקרב נשים בכל רחבי העולם. ניתוח שאיבת שומן מאזור הבטן …