בחירה של חברת פרסום באינטרנט הינה בחירה שאתם חייבים לבצע בכובד ראש ובצורה נכונה. חברת פרסום באינטרנט תהיה אחראית על הצורה שבה יוצג העסק שלכם באינטרנט – זירת הפרסום הגדולה והחשובה ביותר כיום, ולכן חשוב לבחור בחברה שתדע כיצד לייצג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ולהעניק לו את היתרונות הטובים ביותר ברשת, יתרונות שיסייעו לו להתמודד מול המתחרים באופן הרבה יותר טוב.
לכן, בכדי לעזור לכם בצורה הטובה ביותר ריכזנו 5 קריטריונים חשובים אשר עליכם לבדוק לפני שאתם בוחרים חברת פרסום באינטרנט עמה תעבדו:
- ניסיון, ובתחום הספציפי שלכם: בבחירת חברת פרסום באינטרנט חשוב מאוד לבדוק את הניסיון שלה בעבודות הפרסום באינטרנט, אך לא רק – חשוב מאוד גם לבדוק את הניסיון וההיכרות שלה עם התחום הספציפי בו אתם עוסקים. בפרסום באינטרנט כל תחום מתנהג בצורה שונה לחלוטין. למשל, עסק בתחום המזון לא ינוהל בצורה דומה כמו עסק בתחום הביגוד. לכן חשוב לדעת כי החברה מנוסה בתחום שלכם ומכירה אותו מספיק בכדי לבצע את העבודה בצורה טובה.
- צוות החברה: חשוב מאוד לבחור חברה אשר מחזיקה אנשי מקצוע מומחים ממגוון רחב של תחומים כמו עיצוב גרפי, פרסום ברשתות חברתיות, בניית אתרים, קידום אתרים ועוד. צוות של אנשי מקצוע כאלו, אשר כל אחד מהם מביא את הידע, המומחיות והניסיון שלו, יבצע את עבודת הפרסום באופן הרבה יותר נכון ויעיל עבורכם.
- מגוון רחב של שירותים: בחרו בחברה המעניקה לכם מגוון רחב של שירותים במקום אחד, כך שלא תצטרכו לעבוד עם כמה חברות פרסום במקביל, ולעיתים להעלות פרסומים שנוגדים זה את זה או קונספט שונה בכל פלטפורמה. חשוב מאוד שכל הפרסום של העסק יהיה מרוכז במקום אחד בכדי שיבוצע באופן יעיל יותר, וגם שיהיה קל יותר לעקוב אחריו ואחר תקציבי הפרסום.
- זמינות: בחרו חברת פרסום אשר תהיה זמינה עבורכם בכל עת, במיוחד אם אתם מנהלים עסק בו יכולים להיות משברים הזקוקים לטיפול מיידי. לדוגמא – מסעדה. ברגע שלקוח לא מרוצה מעלה ביקורת שלילית גרועה במיוחד, הדבר יכול ליצור הדים חזקים בתוך דקות. ללא תגובה מהירה וטיפול נכון, הדבר יכול להשפיע לרעה על המוניטין של המסעדה בתוך כמה שעות בלבד.
- מחירים: כמובן, לפני שאתם בוחרים פרסום באינטרנט בדקו את המחירים שלה ובצעו השוואת מחירים מול חברות איכותיות אחרות בכדי למצוא את החברה שתענה על הצרכים שלכם ועל התקציב שלכם.