דף הבית / כללי / מדבקות קיר לתינוקות – הציור שבמדבקה

מדבקות קיר לתינוקות – הציור שבמדבקה

כשבנותיי היו תינוקות, לפני למעלה מעשור, חיפשנו מישהו שיבוא ויצייר אירו מדהים על קיר חדר התינוקות שלהן. היום כבר אין צורך לחפש כאלו אומנים אלא פשוט לרכוש מדבקות קיר לתינוקות ולהדביק אותם על הקיר בחדר התינוקות.

איזה מדבקות קיר לתינוקות קיימות?

כיום יש מגוון רחב של מדבקות קיר לתינוקות ואתם פשוט צריכים רק לבחור איזה מדבקת קיר מתאימה לתינוק שלכם. ההחלטה מבין כל מדבקות קיר לתינוקות תהיה המדבקה אותה תדביקו על הקיר בחדר התינוקות שלכם תלויה לגמרי בטעם האישי שלכם. בואו נסקור את סוגי המדבקות שיש כיום:

  • מדבקת קיר קופים מטפסים על עצים: מדבקה חמודה שמציגה בשובבות קופם המטפסים על העצים. זוהי מדבקה מצחיקה ומכניסה הרבה צבע לחדר.
  • מדבקת קיר כדור פורח, שמש וקופים: זוהי מדבקה שמשלבת בעצם שתי מדבקות. מדבקה אחת למעלה המציגה כדור פורח העף בין השמש והעננים ומדבקה למטה המציגה קופים משתוללים למטה. מדבקה זו מכניסה מראה שובב לחדר.
  • מדבקת קיר חלון אל הגן הירוק: מדבקה הציגה מעין מראה אופטימי. גם אם הדירה שלכם נמצאת באמצע כרך עירוני סואן מדבקה כזאת יכולה להראות שמבעד לחלון קיים פארק ירוק וסגנוני.
  • מדבקת קיר משפחת הינשופים: ינשופים הם הדמויות המצוירות הכי אהובות בזמן האחרון. נמצא היום תכשיטים בצורת ינשופים, קלמרים עם ציורי ינשופים ונמצא גם מדבקת קיר עם ינשופים, למעשה משפחה של ינשופים. מדבקה של משפחת ינשופים מסמלת משפחה ואם זה מה שחשוב לכם לייצג בחדר הילדים תוכלו להדביק מדבקה זו.
  • מדבקת קיר אסיפת החיות: מדבקה צבעונית המראה אסיפה של חיות היער המאוירות. המדבקה גם משלבת גם עץ מסביבו מתאספות החיות וכך יש ייצוג של הטבע בתוך מדבקה זו.
  • מדבקת קיר מד גובה עם ערימת ילדים: זוהי מדבקה שהיא לא רק יפה ומכניסה שובבות לחדר אלא גם שימושים מאוד למדידת הגובה של הילדים עם גדילתם. כך המדבקה משרתת שתי מטרות באותה מדבקה.
  • מדבקת קיר עם נושא: זה יכולה להיות מדבקה מסרט כל שהוא או מספר ילדים ידוע.

אולי תאהבו גם

אחות לילה – כשהלילה רחוק מהבית

במקרים מסוימים אין בררה אחרת מלבד פנייה לשירותים מקצועיים ואלו כוללים פנייה למיון בבית החולים. …